PROFIL SOLID ARTWORK / ABOUT SOLID ARTWORK

PROFIL SOLID ARTWORK

SOLID-ARTWORK

Kami adalah home industri kerajinan produk tembaga dan kuningan yang memproduksi berbagai macam kebutuhan interior maupun eksterior anda dengan kualitas terbaik, dengan bekerja sama dengan tim kami yang berpengalaman dan berbakat tentunya akan mewujudkan gagasan yang dimiliki oleh pelanggan menjadi kenyataan.

Kami melayani pemesanan berupa lampu gantung, lampu meja, lampu dinding, kaligrafi, relief, bathtub, patung, kubah masjid, meja, dan masih banyak lagi, kami juga melayani pesanan sesuai dengan desain atau keinginan konsumen.

Kepuasan pelanggan adalah prioritas bagi kami


Material Produk : Tembaga dan kuningan
Korespondensi Perusahaan nama : CV Merapi Karya Perkasa
M. Jupriyanto


VISI DAN MISI

Misi :

Misi kami adalah menjadi yang terbaik atas apa yang kami lakukan dan bersenang-senanglah melakukannya. Yang berarti menggunakan sepenuhnya talenta kami dalam mengerjakan produk kami dengan cara yang aman, ramah lingkungan dan etis untuk mencapai kepuasan pelanggan dengan  kualitas yang kami berikan.

Our future will consider equally our employees and shareholders, our customers and our country

Visi:

Kami menawarkan produk dan servis yang sangat baik untuk memuaskan pelanggan atau mitra kami, sekaligus meningkatkan kesejahteraan karyawan sebagai kontribusi social



SOLID ARTWORK
Custom design specialist
You asked we implemented



PHONE 081336397626
WA 081336397626
Instagram: SOLID ARTWORK.ID
EMAIL: SOLIDARTWORK8@GMAIL.COM
Address: TUMANGSARI, CEPOGO, BOYOLALI

We are home industry of copper and brass handicraft that crafts various products for your interior and exterior decoration needs. We provide you our best quality products created by our expert and talented team that will make your ideas come true.

Our products ranged from pendant lamp, table lamp, wall lamp, calligraphy, relief, bathtub, sculpture, mosque dome, table, and other products. We also let you design your own order.
Your satisfaction is our priority.

Vision:
We offer high quality products and services to satisfy our customers and partners; and improving our employees’ welfare as social contribution.

Mission:
Our mission is to do our best and enjoying the process of our creation. This means we will use our talents to the fullest in finishing your order, while implementing safety, environmentally friendly, and ethical process in our pursuit to satisfy you through our high-quality products.